تبديل عكس به گيف در آيفون| پاسخگويي| موبايل

مشاوره تلفني از طريق شماره 1865 907 909

تبديل عكس به گيف در آيفون| پاسخگويي| موبايل

مشاوره و پاسخگويي به مشكلات كامپيوتر، حسابداري و موبايل، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و با شماره 9099071865 (ساير شهرها)
https://www.hamgampc.ir
https://t.me/hamgamrayane   


آموزش تبديل تصاوير زنده به گيف‌هاي متحرك بر روي آي‌فون

شايد شما نيز يكي از طرفداران هميشگي تصاوير زنده اپل باشيد كه در آن‌ها يك تصوير، ويدئو و صدا در قالب يك فايل ادغام مي‌شود. شما هميشه قادر به تبديل آن‌ها به عكس‌هاي ديگر هستيد، اما در حال حاضر، همچنين مي‌توانيد اين تصاوير را به
گيف‌هاي متحرك تبديل كنيد و در هر جايي كه مي‌خواهيد به اشتراك بگذاريد.   

براي انجام اين كار، ابتدا لازم است تا يك تصوير زنده بگيريد يا حداقل يكي از آن‌ها را پيدا كنيد. همچنين مي‌توانيد از سلفي‌هاي زنده خود براي انجام اين كار استفاده كنيد.

حال بايد آن را در برنامه Photos پيدا كنيد و سپس روي آن ضربه بزنيد.

بعد ازين كار، چهار افكت متفاوت بر روي تصوير را در اندازه‌اي كوچك مشاهده خواهيد كرد كه شامل: Live، Loop، Bounce، و Exposure Long هستند.

حالت Live، استاندارد Live Photo است، حالت Loop، همان تصاوير متحرك يا گيف‌هايي هستند كه در يك حلقه متوالي اجرا مي‌شود، حالت Bounce، يك گيف است كه از طريق جلو و عقب بردن تصوير به‌طور مداوم اجرا مي‌شود و Long
Exposure يا عكاسي طولاني مدت، در واقع قرار گرفتن در معرض زمان و يا عكاسي آهسته شاتر است.   

در اين مرحله بايد از ميان تصوير كوچك نمايش داده شده، افكت مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

هنگامي‌كه يك تصوير زنده را به يك گيف تبديل مي‌كنيد، به آلبوم تصاوير متحرك در دوربين شما اضافه مي‌شود. شما همچنين مي‌توانيد با استفاده از معكوس كردن اين روند، گيف‌ها را به يك عكس زنده تبديل كنيد.

كار تمام است؛ در حال حاضر شما مي‌توانيد گيف خود را براي دوستان‌تان ارسال كنيد.

روش (OCR) یک فناوری پردازش تصویر است که به وسیله آن، متن موجود در تصاویر و اسناد تصویری به صورت الکترونیکی قابل خواندن و ویرایش می‌شود این یکی از روش های تبدیل عکس به PDF. این فناوری به کمک الگوریتم‌های پیچیده و یادگیری ماشین، توانایی تشخیص و استخراج متن از تصاویر را دارد. اینجاست که نرم‌افزارهای تبدیل عکس به PDF به کار می‌روند.

 

زمانی که یک عکس به PDF تبدیل می‌شود، ابتدا الگوریتم‌های OCR به کار گرفته می‌شوند تا متن موجود در تصویر تشخیص داده شود. سپس، این متن به صورت الکترونیکی به یک فایل PDF اضافه می‌شود. این فرآیند امکان جستجوی متن، کپی کردن و ویرایش متن را در فایل PDF فراهم می‌کند، که در اداره کاربرد زیادی دارد. به عبارت دیگر، با استفاده از این فناوری، امکان دسترسی آسان‌تر و مدیریت بهتر بر روی اطلاعات موجود در تصاویر و اسناد تصویری فراهم می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.