مشاوره و پاسخگويي به مشكلات كامپيوتر و حسابداري، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و 02170705086
مشاوره حقوقي 9099071865
http://www.hamgampc.ir
https://t.me/hamgamrayan
https://t.me/hamgamrayane
crmچيست؟
حوزه مديريت CRM تنها فعاليت در زمينه بخش بازاريابي يك شركت نيست . در واقع يك CRM موفق بايد بتواند ، تغييراتي پيوسته و مداوم در فرهنگ و روشهاي سازماني ايجاد كند . اطلاعات مشتريان در اين پروسه جمع آوري شده و ازآن به عنوان مبنايي براي قضاوت و ايجاد دانش استفاده مي شودتا بتوان بر مبناي آن فعاليتهايي را كه در بخش فروش و بازاريابي ما ايجاد ارزش افزوده مي كنند ، شناسايي كنيم . در و واقع CRM در يك سازمان نيازمند تغييراتي بسيار وسيع و گسترده در آن سازمان و كارمندان آن مي باشد . در واقع هر نرم افزاري كه به منظور پشتيباني سيستم هاي مديريتي در زمينه CRM به كاربرد ه مي شود بايستي شامل قسمتهاي زير باشد :
1.سرويس ها وخدمات پس از فروش به مشتريان
2.سفارش دهي اينترنتي مشتريان
3. مديريت كاتالوگ و بروشورهاي تبليغاتي
4.نحوه ارائه و نمايش صورتحساب براي مشتريان
5. برنامه هاي بازار يابي
در واقع نتايج تمامي اين روشها ، تكنيك ها و شيوه هاي CRM طراحي ،توسعه ، بهبود و يا تسهيل عمليات فروش و بازار يابي مي باشد.
- یکشنبه ۲۷ خرداد ۹۷ | ۱۹:۰۴ ۳ بازديد
- ۰ نظر