بهترين انتي ويروس جهان كدام است

مشاوره تلفني از طريق شماره 1865 907 909

بهترين انتي ويروس جهان كدام است

مشاوره و پاسخگويي به مشكلات كامپيوتر و حسابداري، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و 02170705086

مشاوره حقوقي  9099071865 

http://www.hamgampc.ir

https://t.me/hamgamrayan

https://t.me/hamgamrayane

بهترين انتي ويروس جهان كدام است

بارها پيش آمده دوستان از بنده پرسيده‌اند كه بهترين آنتي‌ويروس جهان چيست و خودم از چه برنامه‌اي استفاده مي‌كنم. در اين سالها بر اساس تجربيات كار با تعدادي از آنها و نوع سيستم‌عامل ، نوع سخت‌افزار و همچنين استفاده‌اي كه از كامپيوترشان
مي‌كنند جواب‌هايي كه مي‌دهم متفاوت است. سعي مي‌كنم بيشتر به اين نكته‌هاي مهم توجه كنم كه برخي آنتي‌ويروس‌هاي خوب و قوي بر روي كامپيوترهايي كه سخت‌افزار ضعيفي دارند بخوبي جواب نمي‌دهند و با كند نمودن بيش از حد سيستم اصطلاحا آن را از نفس مي‌اندازند يا براي كساني كه بصورت مداوم به اينترنت متصل هستند بايد آنتي‌ويروس قابليت شناسايي و خنثي سازي انواع خطرات امنيتي (از قبيل ويروس‌ها،كرم‌ها و اسب‌هاي تروا) بسيار بالايي داشته باشد و همچنين به راحتي و سهولت بروزرساني گردد.
اين مقدمه را گفتم تا عرض كنم نميشود از يك اسم به عنوان بهترين نام ببريم يا بقيه را مناسب و كارآمد ندانيم اما شركت‌هاي مختلفي وجود دارند كه بصورت تخصصي بر روي نرم‌افزارهاي آنتي‌ويروس تست انجام‌ مي‌دهند و در بازه‌هاي زماني متفاوت نتايج خود را اعلام مي‌كنند. اين تست‌ها هم اصولا شامل موارد بسيار ريزي نظير درستي تشخيص، سرعت اسكن فايل‌ها و … شده و نتايج هر تست به تفكيك منتشر مي‌گردد اما شركت‌هاي توليدكننده اين نرم‌افزار اغلب زرنگي مي‌كنند و در تبليغ محصولاتشان تنها نتايج تست‌هايي را در سايت يا تبليغاتشان اعلام مي‌كنند كه نرم‌افزار آنها در آن نمره بالايي را آورده است !


يكي از موسساتي كه به ارزيابي آنتي‌ويروس‌ها مي‌پردازد AV Comparatives نام دارد. اين موسسه به تازگي آخرين گزارش خود مربوط به ماه آگوست را منتشر نموده است كه در آن قدرت نرم‌افزارهاي زير در دو مولفه‌ي صحت و سرعت تشخيص ارزيابي شده است :

* avast! Professional Edition 4.8
* AVG Anti-Virus 8.5
* AVIRA AntiVir Premium 9
* BitDefender Antivirus 2010
* eScan Anti-Virus 10
* ESET NOD32 Anti-Virus 4.0
* F-Secure Anti-Virus 2010
* G DATA AntiVirus 2010 (Hardware)
* Kaspersky Anti-Virus 2010
* Kingsoft Antivirus 2009
* McAfee VirusScan Plus 2009
* Microsoft Live OneCare 2.5
* Norman Antivirus & Anti-Spyware 7.10
* Sophos Anti-Virus 7.6
* Symantec Norton Anti-Virus 2010
* TrustPort Antivirus 2009

(آنتي‌ويروس G Data راهكاري سخت‌افزاري براي مبارزه با ويروس‌ها است كه توسط يك شركت آلماني ارائه شده است.)

بر اساس تحقيقات اين شركت كه گزارشش را مي‌توانيد از اين آدرس دريافت كنيد نرم‌افزارهاي آنتي‌ويروس زير به ترتيب بيشترين قدرت شناسايي را داشته‌اند :

در مورد McAfee تاكيد شده است كه اين درصد در حالتي بدست آمده‌است كه برنامه از قابليت in-the-cloud خود استفاده نمايد و اين امكان تنها از طريق اتصال به اينترنت امكان‌پذير است. در حالتي كه كامپيوتر به اينترنت متصل نيست عملكرد McAfee برابر با مقدار ????? گزارش شده است.

لازم به ذكر است اين رده‌بندي بر اساس آزمايش عملكرد اين آنتي‌ويروس‌ها با قريب ?.? ميليون از انواع ويروس‌ها ، كرم‌هاي اينترنتي ، بدافزارها و اسكريپت‌هاي مخرب كه همگي در هفت ماه گذشته فعال بوده‌اند تهيه شده‌است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.