تاييد ايموجي ها توسط چه سازماني انجام مي شود؟| پاسخگويي| موبايل

مشاوره و پاسخگويي به مشكلات كامپيوتر، حسابداري و موبايل، تماس از تلفن ثابت با شماره 9092305943 (تهران) و با شماره 9099071865 (ساير شهرها)
https://www.hamgampc.ir
https://t.me/hamgamrayane

تاييد ايموجي ها توسط چه سازماني انجام مي شود؟
 
اين روزها اموجي‌ها به يكي از پركاربردترين ابزار در گفتگوهاي روزانه ما تبديل شده‌اند. گاهي از آن‌ها براي ابراز خوشحالي و گاهي هم ناراحتي‌هايمان استفاده مي‌كنيم، اما آيا تا به حال به اين موضوع فكر كرده‌ايد كه ما واقعا نيازي به استفاده
گسترده از آن‌ها براي بيان افكار و يا نيازهاي عاطفي‌مان داريم؟ اگر شما هم فكر مي‌كنيد كه اين چهره‌هاي خندان يا گريان، و گاهي اوقات شگفت‌انگيز بايد به‌ندرت و در برخي شوخي‌ها و بذله‌گويي‌ها مورد استفاده قرار گيرند، پيشنهاد مي‌كنيم تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد.    

جالب است بدانيد كه هيچ راهي براي پيش‌بيني طيف وسيعي از گزينه‌هايي كه همچنان بايد به اموجي‌ها اضافه شوند تا بتوانند گستره وسيع و پيچيده‌اي از احساسات افراد را پوشش دهند، وجود ندارد.

اگر از اين موضوع تعجب كرده‌ايد و يا اين سوال براي‌تان پيش آمده كه ايده‌هاي جديد براي ساخت اموجي‌ها از كجا مي‌آيند، بايد بگوييم پاسخ بسيار روشن است چراكه هر كسي مي‌تواند پيشنهاد و يا ايده خود را براي اموجي‌هاي جديد بيان كند. به
عبارت بهتر، هر كسي مي‌تواند پيشنهاد خود را براي يك شكلك جديد ارايه دهد، اما در سوي ديگر ماجرا استانداردهاي سختگيرانه و پروتكل‌هاي خاصي وجود دارد كه بايد در نظر گرفته و رعايت شود تا در اين صورت بتوان اميدوار به پذيرش پيشنهاد بود.    

حال سوال اينجاست كه چه كسي تصميم مي‌گيرد كه كدام اموجي بايد به صفحه كليد افزوده شود؟ براي پاسخ اين سوال بايد به سراغ كنسرسيوم يونيكد برويم. كنسرسيوم يونيكد درواقع يك سازمان غير انتفاعي است كه استانداردهاي بين‌المللي را براي
محصولات نرم‌افزاري در سراسر سيستم‌عامل‌ها تعيين مي‌كند. اين اقدام شامل حفظ يك ليست رسمي از اموجي‌هاي تاييد شده براي اطمينان از اين است كه آن‌ها در انواع گوشي‌هاي هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و ساير دستگاه‌ها نشان داده مي‌شوند.  

اما اگر فكر مي‌كنيد كه اپل، گوگل و مايكروسافت به‌راحتي راهنمايي‌ها و راهكارهاي خود را به دنياي اموجي‌ها تحويل داده‌اند، بهتر است دوباره فكر كنيد، چراكه هر سه غول تكنولوژي، از اعضاي متحد كنسرسيوم هستند كه همراه با فيس‌بوك، ادوبي،
اوراكل و آي‌بي‌ام با يكديگر همكاري مي‌كنند. اين بدان معني است كه آن‌ها بر اساس استانداردهاي مختلفي كه سازمان تنظيم مي‌كند، راي مي‌دهند.   



 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.